søndag 2. november 2008

Lok? jatakk. Interesant? neitakk

sko: Vans, decline, osv

jeans: forskjellig

undertøy: hohoho

ACCESSOARER

v
eske: En Bjørn borg bag, den er ikke fin men bruker den på skolen, også en aen jeg kjøpte i hellas som jeg liker veldig godt :)

lommebok: bruker ikke lommebok

solbriller: har ikke nå, skal kjøpe nye

klokke: mobil

TEKNIKK
tv: den er firkanta og normal, men den er bra, skal få flatskjerm :) men ser mest på pcen jeg

mobiltelefon: den er rosa med masse teip, og den suger

mp3:
Mine ørers beste venn har jeg mistet.
ipodnano1gbreview

data: macbook og sånn du ser her, mac eier

noname2110c

BADET

tannkrem: colgate
såpe: spørr mamma
parfyme: DKNY
medisin: e æ frisk
vitamin: masse rart
hodepinetablett: paracet, ibux

MAT OG DRIKKE
mineralvann:
Vann, pepsi max, osv
vin: æsj
brød:
grov brød
is: Sjokoladeis og Friskis-is og Solstick og Lollipop

HJEMME

seng: normal, i guess?
bil: en stor varebil, ikke mitt valg!
taxi: den er gul
sykkel: hater å sykle

ØVRIG

frisør: en homo
bank: spørr mamma

Ingen kommentarer: